2012-02-25
 22:42:04

The Walking Dead

Hej hjärtan!
bra lördag, körde ett bröst & arm pass med löken, shit va jobbigt.. första gången vi körde det på nya träningsschemat o helvete vad slut man va efter, körde självklart lördags sh'bamen också, kul kul! =)
6 dagars tränign även denna vecka, bra jobbat, imorgon blir det vila!
upptäckte att jag helt missat den andra säsongen av the walking  dead, och som vanligt när jag hittar en serie och följa blir jag helt manisk och måste kolla allt på en gång, är på avsnitt 7 nu och varje avsnitt är ca 40 min - 1 timme långa, så vi kan ju komma överrens om att det blivit en hel del kikande.. skulle ha följt med carro & co ut men kände att jag helt enkelt inte orkade och eftersom jag börjat kolla på det här kunde jag helt enkelt inte slita mig.. hade ju ändå inte tänkt dricka så va ´väl ingen större miss, Carro är ju ändå här på obestämd tid nu så det finns ju  gott om andra tilfällen att ses, kul! =)
Va ju sjukt länge sen jag såg första säsongen kommer ihåg att det va med nille så måste ju vara minst ett år sen, är i vanliga fall inte så förtjust i zombie filmer/serier men den här är faktiskt riktigt bra. inte sådär överdriven och äckligt läskig dom brukar kunna vara. kul! någonting som jag dock verkligen stör mig på, som jag minns att jag störde mig järnet på när jag såg första säsongen också, är introt, i introt så är det en frekvens på typ en skola eller nåt annat sånt hus och allt är helt förstört, MEN självklart hänger den amerikanska flaggan i topp och svajar och ser hur fräsch och fin som helst ut, irriterande! det är så typiskt amerikanskt, hatar sånt där i amerikanska filmer också, när det är nån lite ballad aktig sång (eller kanske till&med deras nationalsång) typ när folk dött i krig eller nån liknande situation, och amerikanska flaggan svajar i bakgrunden, AMERICA, FUCK YEAH! som i TEAM AMERICA. Bäst bäst bäst i alla lägen, näh fyfan, det är bara så töntigt. Det kan förstöra en hel film i mina ögon, det blir bara FÖR mycket.. men men jag är väl lite känslig också, haha.

I fredags hos dorren blev jag lite halvchockad, allt va ju som vi hade trott och man redan konstaterat MEN så kom det in något helt annat i bilden, jag blev faktiskt väldigt förvirrad av det hela. Emetionell instabil personlighetsstörning? humm, låter ju inte lika farligt som när man får höra borderline personlighet, vilket alltså är detsamma. läst på ordentligt och det verkar ju dessvärre stämma väldigt bra. vi får se, tydligen va det väldigt vanligt aatt folk med det andra problemet jag har har även dethär. så nu måste jag gå och kolla det för att sen gå tillbaka till denhär dorren för att knyta ihop allt i utredningen.  blääää på allt hit o dit slängande jag vill bara få det klart så man kan fokusera på att bli bättre. känner mig som årets psykfall med alla diagnoser hit o dit. inge vidare trevligt alltså.
men men, är väl lika bra att göra allt ordentligt tillslut. buäää . 

imorgon blir det vila så funderar på att ta en långpromenad. för första gången i mitt liv känner jag att jag verkligen kan njuta av att vara ensam, det har jag aldrig kännt förut, jag har alltid varit stressad över att man måste  ut o göra saker speciellt på helgen, att man kanske missar något och att det känns lite halv knäppt att sitta ensam. Den här helgen har jag bara ÄLSKAT det och det är riktigt skönt, jag känner mig inte stressad äver vad jag missar och inte ångest över att jag gjort fel val över att stanna hemma istället för nåt annat.. Det är inte vanligt för o va mig, i vanliga fall skulle jag sitta och va helstressad o ångest fylld över att sitta här och bara kolla på serie,, men icke, inte nu, det är tvärtimot riktigt skönt!

nej nog om allt tjaffs, pöss&hej

/mallan 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: