2012-02-22
 14:52:59

täcke

hej sötnosar!
 dålig uppdatering, i know! har vart fullt upp,, typ? jag är faktiskt på riktigt bra humör idag, hoppas det håller i sig!
jag har bosatt mig inne i stora huset den här veckan då familjen är bortrest, sjukt stort o ensamt, haha! tänkte hålla kissarna lite sällskap o så kan jag o fixa o trixa som jag vill, haha! =)
i måndags var det rätt lugnt tränade på kvällen som vanligt med löken kul i jul, aaaråååh..
haha. igår va jag hos dorren och sen på gymmet, själv!! jag som är lite knäpp i huvudet tycker ju att det är lite jobbigt o gå runt på gymmet o köra mitt program själv men jag bestämde mig för o köra hårt o skita i  vad som hände runt mig vilket faktiskt gick rätt bra! känner mig ju rätt obekväm men det gick mycket bättre ä nvad det skulle gjort för ett ta gsen, bra!
lagade en god middag med kyckling och bestämde mig för attt baka cupcakes eftersom det va fettisdagen, och ajg gilalr ju inte semlor nå vidare, haha.
blev halloncupcakes med vitchoklad frosting, yum yum!

Jag ska få ett kedjetäcke, eller bolltäcke? vilket det nu blir.. igår hos dorren berättade hon det, ska åka för att testa om några veckor för att se vilket som passar mig, bli spännande! dom säger att det ska hjälpa jättebra för folk som mig med sömnen så jag hoppas på det! efter allt man har testat så ja, jag hoppas, sånan där är ju jättedyra så man har ju tur som får testa det gratis. har hört många som sagt att det är jättebra men konstigt i början.. får väl se hur det går för mig! spännande...

nej ni nu ska jag snart till gymmet med löken, sh'bam och ben mage & rumpa idag! kuljul! på återseende!!

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: