2012-02-19
 23:57:10

vilodag

hej fina!
dåligt skrivande på senaste tid, det blir ju så ibland, haha!
Helgen har bara varit hur lugn som helst Trött efter en bra träningsvecka..
Idag har jag haft vilodag efter att ha tränat mån - lör med dubbelpass både fre & lör! bra jobbat tycket jag =)
Igår drog jag och mamma till haninge c vid 10 tiden för att jag äntligen skulle införskaffa nya träningspjucks, och jag hittade ett par nya, jättesköna och sjukt snygga, så förhoppningsvis ska mina överansträngda knän gilla läget lite bättre nu =) i farten fick jag även med mig ett träningslinne, ett par träningsbyxor, en träningstshirt och en sport bh,, så blev storshopping på stadium, ha ha! =)  sååå kul nu när man äntligen kommit igång ordentigt =)
hittade även en försenad födelsedagspresent till lillebror =)

Vi drog sen till gymmet för ett dubbelpass; SH'bam och cxwork, en bra lördagsträning =) väl färdigtränad betydde ju LEDIGT eftersom söndagen är vilodag, bestämde jag mig för att baka semlor, haha.. det känns som om det är allt jag gör nu för tiden,, tränar och bakar.. vilket liv, hahaha!! =D jag gillar det!
åt en supergod middag och sov rätt tidigt,, kul i jul.

idag har varit degigaste dagen på länge, jag har verkligen inte gjort något vettigt alls. mormor&morfar va här o fikade.. jag kan verkligen inte nämna något annat jag gjort idag, lökigt? ja. fyfan va tråkigt egentligen, men men.. umgåtts med päronen som åker iväg imorronnatt,,, kommer ju bli sjukt tomt här! även fast jag bor i mitt egna hus så hängerj ag ju väldigt mycket inne hos dom och så,, tur att jag har ganska mycket inplanerat den här veckan iaf =) men jag som är van o ha dom kommer ju känna mig ganska så eeensam ju!


nej om jag ska ta o somna nu,, kan ju va en bra plan =) bjussar på lite bilder idag också!

/mallan



Min träning går i rosa.. det är min grej,, syns det eller? ;) haha



och mina finfina semlor jag bakade igår! eftersom jag inte gillar mandelmassa hade jag vanilj i min, och mums så god den blev :D


CG
PUBLICERAT: 2012-02-20, 17:14:15

Haha storshopping för mig med på Stadium i helgen, samma skor =P Är dom sköna? Jag beställde hem. Dom ser riktigt snygga ut iaf!


malle
PUBLICERAT: 2012-02-20, 22:03:25

hahaha men det är ju så roligt =) jag älskar skorna jättesköna,, sen å andra sidan är väl allt skönt för mig med tanke på att jag haft skitskor innan men jag gillar dom, både sköna o snygga! haha, bra köp!! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: