2012-02-23
 22:33:12

tooorsdag

hello sötisar!
Bra dag! åt en ordentlig frulle och drog till dorren. idag var mitt sista test som bestod av att laga mat (!). Det var riktigt klurigt, jag skulle följa två recept, en  soppa och ett bröd till punkt o pricka. samtidigt, och det skulle bli klart samtidigt! det va en riktig utmaning och allt annat än lätt.. samtidigt som någon pratar med en och granskar allt du gör, inte allt för lätt.. ganska kul vad  hon kom fram till dock, haha.. för det va ju jag i ett nötskal..

drog sen till gymmet och körde järnet,, åkte och handlade för att göra korvstroganoff, vilket jag va sjukt sugen på =) började göra och när jag va mitt i insåg jag att jag glömt att köpa ketchup, FYFAN vilken besvikelse. det blev den äckligaste korvstroganoffen jag någonsin ätit trots mina tappra försök att rädda deen med annar.. hade ju ingen tomat puré hellet så fyfan, mkisslyckat! och jag som va SÅ sugen,, fan!

tur va det väl att jag ahde köpt B&J chocolate fudge brownie så jag kunde trösta mig med den, haha..

 kollade på mitt efterlängtade avsnitt av Elsas värld som jag börjat följa, haha, det är riktigt kul o tycker hon som spelar är sjukt rolig.. jag gillart!

nu sitter jag och kollar på big brother, alltså dessa människor,, och vad är grejen med den här killen med rösten,, han är fan läskig.. hah a ha. men kul är det!!

imorgon ska jag upp tidigt! 9 hos dorren o 10 på gymmet med lise! bra början av dagen. får se va för kul det blir efter!


/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: