2012-02-15
 23:16:59

onsdag

God kväll!
Riktigt bra dag över!
Satt uppe till 12slaget inatt så lönen kom in på mitt konto haha, eftersom jag skulle beställa proteinpulver från gymgrossisten. Så det blev det + en jättefin rosa shaker, haha, sånt där gör en alltid lite mer taggad =) kändes som en bra och nödvändig investering nu när jag äntligen kommit igång med träningen ordentligt, för o slippa ta med sig en banan så blir det här lite smidigare, förhoppningsvis bygger man lite fina muskler också, hahaha =D

Dagen till ära började ganska tidigt för o va mig den senaste tiden, va upp vid 9 tiden och åt en ordentlig frulle; macka, yogge och oboy, yum yum. Fortsatte dagen med att betala alla räkningar och städade, som vanligt när jag äntligen får för mig o städa så börjar jag med allt på engång och infinner mig själv mitt i röran så blir inget klart istället, men jag fick nästan klart garderoben där allt nästan är inhängt och rensat ut lite gamla grejer, började städa bland mina skor också, började diska, började städa  och organisera bland smink samt badrummet, började städa i soffan och organisera där omkring + köket och skulle precis börja byta lakan i sängen när jag kom på mig själv med alla projekt som va igång och hamnade istället framför datorn och inget blev klart, 100 poäng till mig eller?

sen ringde lise och jag drog till gymmet o körde ben rumpa & mage och avslutaade med SH'bam, riktigt bra pass idag! blev mer slut än vanligt och det är så kul nu när man börjar lära sig sh'n och kan ta i mer, det är så sjukt kul! (trotts att min koordinationsförmåga=0)  haha.

kom hem och pappa höll på och göra pannkisar, eller ugnspannkis, så han sparade lite smet till mig så stekte jag några till mig, jag gillar inte ugnspannkaka alls, det känns  så... äggigt? däremot vanliga,, yum yum!
kollade på sveriges mästerkock, jag gillar verkligen det. =) dock tyckte jag fel person åkte ut, men men.

sen har jag börjat följa ett program som går på 3an.. och nu kommer jag inte på va det heter, det blir bättre? nåt sånt.. Livet blir bättre va det visst, haha.
Förra gången fick man se dogge doggelito om hans liv och hur han kommit dit han är idag, riktigt bra. men idag va det ännu bättre för då fick man se allt om Sanna Bråding och hennes liv, kriser osv. så hemskt, jag blev verkligen helt tagen av hennes historia och allt hon berättade, näe, ett riktigt bra program va det!

Idag har jag också anmält mig till komvux kurser i mars,kan nog bli riktigt bra det här tror jag! kom också att tänka på att d et va väldigt länge sen jag va sjukt, förkyld osv.. för jag brukar fan alltid känna mig lite hängig, måste vara för att jag tränar nästan varje dag och äter så mycket vitaminer.. fan va BRA det känns, jag känner mig så pigg,, och positiv!! =)

glad tjej 88 som man sa det förr i tidn.


xx

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: