2012-02-26
 14:27:40

ledig dag

Japp, det är precis vad söndagarna har blivit för mig när det gäller träningen, måste säga att det känns lite tomt men faktiskt ganska skönt!
gick och upp kollade på tv och åt frulle och fastnade i någon löjlig kärleksfilm, sådär. tog mig sen i kragen och gick ut för att städa bilen, bra jobbat. så blev storstädning damsugning och putsning, invändigt då. tänkte att jag även skulle tvättat den men vattnet till slanden hade  fryst så jag fick nöja mig med städning, får vänta tills det blir lite varmare, eller kanske åka till nåt tvätt ställe.. jag har varit lite dålig på att ta hand om min lilla älskling så jag får försöka ändra på det, superfin blev den iaf inne nu, lise kommer bli förvånad när jag hämtar henne på åväg till gymmet nästa gång ;) ha ha ha. fortsatte mitt drag med o diska o fixa lite men nu har mina ideér tagit slut. jag är sugen på att laga nån god middag ikväll, typ fläskfilé med rotfrukter.. hmmm,, haha.. ska se vad som finns att fixa till här i ensamheten.

kollade klart på hela walking dead säsong  två så långt den har kommit, kommer ett nytt avsnitt idag tror jag, eller imorgon för oss antar jag, yeey! =D riktigt bra serie! igår när jag skulle somna blev jag dock lite nojig i det här stora huset aldelles ensam (hahaha) så va tvungen o sova med lampan tänd, typiskt mig. ha ah ha.

jag satt och funderade på hur mycket choklad jag faktiskt äter, fyfan, jag måste verkligen skära ner på det. inte bra alls. det får räcka med att äta snask på  helgerna.
nej på tal om choklad torr jag att jag ska göra lite varm oboy o doppa hårdmackor.. hahaha..

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: