2012-02-05
 23:56:11

Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv...

Nya tag, och den här gången är det verkligen på riktigt. Nu ska jag bygga upp allt från botten, det är inte bara dags för förändring, utan allt är verkligen rivet till grunden för att byggas om på nytt.
Jag har sagt så många gånger att jag ska satsa på mig själv, utan att riktigt veta hur och på vilket sätt. Men nu är det verkligen dags, för jag vet att det finns så mycket att jobba på och ändra, och det känns så jävla bra!
Jag vet att jag har mycket jobb framför mig, och att det kommer bli sjukt tungt vissa dagar, men det kommer bli så bra när det är klart..
Det känns som en renovering,, eller ett nybygge, spännande, roligt men väldigt jobbigt!
Träningen är igång, och det känns riktigt jävla bra, jag är super peppad och det ska bli så kul med resultat, och det är sjukt bra att ha löken som peppar en! Den gångna veckan har jag tränat 5 av 7 dagar och det känns super!

Imorgon börjar jag även en kurs i muskelavslappning för att lindra ångest stress samt att sova bättre. Vi får väl se hur det går och om det är något för mig, men det är definitivt värt en chans då jag är less på massa piller hit o dit. Kan nog bli riktigt bra!

I slutet av månaden har jag även mina sista tester för att få diagnosen satt efter ca 2 år av olika läkare åsikter och snack. Jag hoppas på resultat och jag tror verkligen det kan hjälpa mig i min personliga utveckling och ombyggnad, och framför allt i min vardag. Även om det betyder nya piller så är jag villig att ge allt en chans för att bli bättre, så jag hoppas verkligen att det här är rätt!

Kanske är det också då dags för mig att ta upp pluggandet, på riktigt efter det här. jag hoppas det, för jag vill så mycket som jag inte riktigt klarat av, än!

önska mig lycka till, det kommer behövas vissa dagar!
/mallan









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: