2012-02-11
 00:01:55

G T L

Hej mina hjärtan!
Jag vet att jag skriver jävligt ointressater  för o ha en sånhär fjantig blogg, men vet ni va? det skiiiter jag i! för jag tycker det är ganska så mysigt o skriva här, och framför allt skönt att bara skriva av sig om allt och absolut ingenting, jag tvingar ju ingen o läsa! ;)

hur som helst, för att återigen berätta om min dag, så gick jag upp för att åka till gymmet, ovanligt? ;) åt en god frulle o mötte lise på gymmet för ännu ett mördarpass, idag va det ben rumpa mage som gällde, jag kan lova att min mage kommer vara rätt så DÖD imorgon,, bra det!

solade efter träningen o duschade o fixade mig med tanke på att jag skulle vara kvar i haninge för lite annat.. drog och köpte mig en lunch bestående av yogge och banan, samt att jag hittade mitt nya fördärv; houngsrostade jordnötter. Jag skulle lätt kunna ät en påse varje dag, det är SÅ gott. Sött&salt tillsammans är det bästa jag vet! det är yum yum!
drog mig till  min avslappningskurs idag igen,, jag vet verkligen inte om det där är nåt för mig.. Idag kände jag mig inte det minsta avslappnad o blev bara stressad av o va där.. Speciellt när vi kom till sista övningen, vi går ju då igenom hela kroppens muskler för o slappna av o spänna bla bla, idag hade vi en ny övning för *trumvirvel* TUNGAN. alltså,, jag kunde inte låta bli o garva när en grupp på typ 6 vuxna människor  satt å sliska med tungan åt olika håll o kanter, spänna hit o dit och jag vet inte vad..
påminnde mig om den gången jag provade yoga, som absolut inte är något för mig.. jag och mamma låg bara och garvade i ett hörn åt namnen på alla fjantiga övningar och hur alla va hur seriösa som helst. kul för dom men jag har tyvärr inte sinnesron att kunna ta det där på allvar, och måste alla rörelser eller ställningar ha så löjliga namn? stående hund, plogen och allt va fan det va.. nej, yoga och jag går inte ihop.. kanske kan ha o göra med mina konsentrationssvårigheter vad vet jag, ha ha!
men men,, för att återgå till avslappningskursen så ska jag ge det iaf två gånger till och se hur det går.. vi ska få papper på alla övningar så jag väntar iaf tills man får dom så kan manju kanske göra det själv sen så man slipper dendär jobbiga gruppsituationen.. haha.

Hur som åkte jag till systemet efter, jag har fan inte varit där på evigheter! kändes skönt att man inte varit det, förut va man ju fan där både fredag och lördag, känns så bra att man lugnat ner sig med allt festande, det är så mycket roligare när man väl gör det istället för att göra det varje helg, bara för att!

Väl hemma bäddade jag ner mig med mina nötter och kollade på nya avsnittet av Jersey Shore, yeeey! tycker dock den här säsongen är lite seg, jag gillar dom första bättre.. men men, det är bra iaf! ;)

Färgade håret och åt en god middag med familjen, lugn kväll, skönt!

Idag tog jag mina före bilder också, yeeey! skulle ha tagit dom för en månad sen men bättre sent än aldrig, ska bli såå kul o se hur det förbättras, ska ta varje månad för o se hur det utvecklas, yey! så första bilderna är tagna 3 veckor efter börjad träning kan man säga, det här ska bli skitkul! supertaggad!

Imorgon fyller också lillebror år, 19, fan va tiden går!
Så tror jag hoppar träningen i helgen, har ju iaf kört 5 riktigt hårda pass den här veckan vilket är riktigt bra! som lise sa, man kan vila med gott samvete i helgen. kroppen behöver ju hämta sig också, helt sant!

nej nu ska jag glo på en film och somna!

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: