2012-02-26
 20:52:11

fallskärm

hej hjärtan.
ligger i soffan med en värmefilt och dricker ett glas rött, väntar på att Big brother ska börja. Har precis ätit en jättegod middag, tänktee att eftersom det va min lediga dag o allt så gjorde jag en supersmarrig middag, morötter och potatisklyfter i ugn, stekt kyckling filé. tomat och mozzarella och framförallt, hemma gjord BEA. yum yum yum va gott det blev. det va länge sen jag testade att göra egen men pappa gör den allra bästa så jag försökte göra som honom, hade i lite chili också så den blev huur  god som helst, NÄSTAN i klass med pappas, haha! =) för första gången på länge kännde jag mig sugen på ett glas vin så känndes ju passande till en god middag =)

värmefilt och brasa men jag är ändå lite frussen.. irri!

Imorgon blir det träning och så ska jag träffa Zinajda på kvällen. =)

en bra låt sådär.

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: