2012-02-09
 23:43:40

BLACK

Hej hjärtan!!!!
idag har varit en riktigt bra dag! inget speciellt men det har bara kännts bra,  det är inte varje dag så ddet får man ta vara på! =)

Fixat o trixat lite hemma, drog o tränade med lise vid 2. körde armar, bröst och rygg idag o fyfan, gäddan kommer vara helt jävla död imorgon! ska bli sååå kul o märka av resultaten! har ju kört i 3 veckor nu och börjar redan känna lite på mig så ska bli sjukt kul o se hur det går framåt!

Lagade köttfärsås o spagetti till middag som blev yum yum! det är en av mina favvo rätter, så det blir perfekt o äta till lunch imorgon också, innan träningen!

För imorgon blir det ju som sagt träning, den där avslappningskursen har jag ju också vid halv 3.. buä. men men, det kanske känns bättre imorgon! Imorgon blir det först benrumpa & mage passet med löken, sen funderar jag o gå på zumban på kvällen.. vi får se hur jag känner, det är ju kul med zumba! =)
På lördag blir det SH'bam iaf,, det vet jag!

är så glad att mina naglar börjar bli långa o fina det känns så sjukt mycket fräschare och händerna ser riktigt fina ut, bra initiativ!

Tänkte även färga håret imorgon så man är extra snygg till på lördag, kan bli bra det där ha ha.



Testade för övrigt Marabous nya choklad idag, "Black" med saltlakrits.. Tror att den är ny iaf? jag har i varje fall inte sett den innan. och yum yum så god den va, älskar saltlakrits och älskar choklad, kan ju inte bli fel. salt o sött, mums mums!



nej nu ska jag lägga mig,, trött tjej 88. ha ha


/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: