2012-02-22
 22:55:18

Big brother

heyy!
ännu en dag ahr rullat förbi.. en helt okey dag, tvättat o fixat massor innan jag drog till gymmet med löken! hon hade gjort ett nytt träningsprogram till oss, kul! =) så nu har vi lite mer variation och hon delade upp muskelgrupperna på 3 dagar, rygg & mage, axlar & ben/rumpa och armar & bröst! super duper  med många bra nya övningar.. eftersom vi brukar köra 6 gånger i veckan så blir det varje program 2 gångar i veckan, perfekt! =)
sen kör vi ju minst 30 min kondition varje gång, ,varierar med lite pass, typ sh'bam o zumba, perfeeekt =) jag älskar nya schemat!!

idag körde vi ett sjukt hårt pass som va sjuuktjobbigt!!  fan va bra pass =) skönt!

nu sitter jag och kollar på Big brother.. jag har aldrig följt den serien varken förut när den gick eller nu,, sen råkade jag kolla på det igår o nu kollar jag igen.. fyfan vilak sinnessjuka människor!! skulle aldrig klara av att bo med folk sådär.  åh herre gud, någon bruds röst som är hela tiden, jag blir galen.. fyfan vilket program.. ändå vill jag fortsätta kolla,, hahaha...


/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: