2012-02-13
 22:38:40

band

Hej hjärtan!!
Efter en bra helg va det alltså dags för träning igen! Idag mötte jag lise för ett rumpa ben och mag pass samt SH'bam.. fyfan va bra det va! helt och hållet mördade  framförallt magen men kan ju definitivt säga att benen va spaghetti efter ja, ett riktigt bra pass som start på veckan! =)

Helgen hade jag ju vila från träningen vilket kändes jävligt skönt efter förra veckans hårdträning, hade ju tänkt träna på lördagen men jag kännde att vila va välbehövt och hade inte allt för mycket tid.
Va ju lillebrors födelsedag så jag lattjade bagare och gjorde tårta, mjuk pepparkaka samt lillebrors favvo, jättedamsugare. usch o fyfan tycket jag men det är roligt o baka såklart! ;P
alltid lite extra kul o fixa sig när man inte vart ute på länge, så la lite extra tid på hår o smink så jag blev självklart försenad, haha, så vi va hos lise och drack lite innan vi drog till stan. va verkligen superkul kväll och det va framflrallt kul o träffa alla som va där, länge sen sist! Vi drog till Pure och dansade lite lagom, kul kväll! avslutade med donken  för att sen ta bussen (!) till lise där jag slaggade.
och vaknade bakfull som aldrig förr, FYFAN! hade glömt hur det kändes o va sådär riktigt bakfull, och usch fyfan, det är fan INTE värt det. efter detdär har jag verkligen helt och hållet avsmak för alkohol vilket är perfekt eftersom jag vill satsa på träningen! =)
 hängde kvar hos lise hela dagen och va helt sed, käkade pizza och tror inte jag drog hem förns vid 6. usch vilken hemsk dag!

nejmen det är bra, ska fan inte dricka på ett tag nu, fortsätta som jag gjort nu slutet av hösten till nu, göra det när det är nåt riktigt speciellt kul som händer.. sen är det ju en annan femma o ta ett glas vin till maten eller en öl efter jobbet, men just det där UT OCH FESTA grejen.. jag är så trött på det! förstör hela dagen efter, äter massa onyttigt spenderar massa pengar o nej fyfan.. känns ju somsagt också onödigt om man vill komma  igång ordentligt med träningen också!


Imorgon ska jag möta lise på gymmet vid 11 för rygg bröst och armar, samt löpband då, ugga. det är verkligen tråkigt o springa på löpband.. jag älskar ju  o va ute o jogga men fyfan vad jag hatar det där bandet, det är ju bara FÖR långtråkigt. jag blir stressad o nej, det finns inget jag gillar med det, förutom kännslan när man är klar då,, haha! för nån vecka sen när jag va där själv så snubblade jag o höll på å ramla av helt, hahaha fyfan av det måste sett ut.
nejmen jag går mycket heldre på pass, som vi gjorde idag, körde styrke passet först och sen sh'bam istället för bandet, det är mycket roligare och absolut inte lika långtråkigt. så det är ju jättebra o variera med det eller zumba, mycket roligare så =)

hahaa det här ärasbra för o motivera mig själv! känns sååå bra =)

//mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: