2012-02-07
 22:00:27

äckligt

Tisdag, hjärtligt!
Sov lite för länge idag, pallrade mig iväg till gymmet vid 1 med lise, armar rygg och bröst dagen till ära, fyfan vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon! körde några dödande övningar för gäddan så imorgon kommer det inte vara kul att vara med mina armar! solade lite också och börjar äntligen känna mig lite brun o fräsch, mysigt värre. =)

Imorgon ska vi köra igen, ben rumpa mage samt ett SH'bam pass. blir kul!

Ida gav mig idén att ta före och efter bilder,, kan ju faktiskt bli riktigt kul! Om jag fortsätter träna 5 dagar i veckan så lär det ju ge ett ganska bra resultat, det ska jag fan göra!  

Planer för imorgon är då till dorren, ska försöka städa lite, så ska jag nog ta dom där före bilderna, o så träna då såklart ;D

Känns riktigt sjukt bra o va igång ordentligt nu, det jag behöver nu är dock ett par nya löparpjucks. (som jag älskar, NOT) får ta det när jag får lön för känner hur mina knän o vader tar stryk när jag springer i mina nuvarande som har allt för lång tid på nacken. .

Jag har verkligen försökt att ogilla den, men jag har gett upp, den är så dålig så den blir ju faktiskt bra.. Patetiskt? i knoooow!!!

/mallan





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: