2012-12-03
 22:58:14

måla

 funderar,
hjälp vad mycket snö det kommit de senaste dygnen, ett riktigt vinterland. -8 grader nu. satans kallt. men vackert.
inhandlade äntligen en massor av målarprylar i lördags, så nu ska jag försöka mig på det här. inte för att jag är bra på det, men det är nog ett jäkla bra sätt att avreagera sig lite på, visa lite känslor som man inte kan sätta ord på. jag tror det kan bli bra.
Bytt däck dagen till ära ute i snön, skönt att få det avklarat.

Känslorna svallar just nu, upp och ner ut och in. jobbigt. igår glömde jag ta min ena medicin igår morse, det var ett helvete. jag var helt snurrig, elstötar i skallen så fort jag rörde på huvudet, usch o fy. nu är dosetten fylld och inget ska glömmas. 58
Försökte mig på lite målning igår, lite mer färgtest,, vi får se vart det slutar och vad det kommer föreställa.
Var med mams på sense utförsäljning så fick riktigt bra priser på målar grejerna och en jäkla massa annat, pysselgrejer o sånt som jag gillar o syssla med (=
 
idag fick jag  ett slutbetyg, kan ni fatta!! ett slutbetyg!! fan vad jag har kämpat, och äntligen äntligen är det klart. 
nu har jag gjort ALLT jag kan för att komma in till våren, jag hoppas. hade jag inte sett detdär citatet förra veckan hade jag gett upp, men det gick att lösa! det blev inte som jag tänkt mig men ett slutbetyg blev det och jag har fortfarande chansen att komma in i vår. jag hoppas.
 
måste ju få med lite bilder på mina fynd. allt för en summa på 550 spänn! nu kan jag pyssla och måla och massor av skoltillbehöv. känns jäkligt bra!
 
Imorgon ska jag fortsätta min storstädning, tvätta och försöka få lite fysik gjord,och lunch hos min underbara L. det var ett tag sen nu.
 
/m
 
 
 
 


CG
PUBLICERAT: 2012-12-04, 00:07:27

Grattis till slutbetyget Molle! Riktigt bra kämpat :D Håller tummar och tår inför våren!

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: