2012-04-09
 13:00:03

lök

hej hjärtan!
dåligt uppdaterande i helgen, iknow.
har haft en jnättemysig helg med familjen, men jag har mått rätt dåligt.. väldigt mycket funderingar och stormar i min skalle och har kännt mig rätt nere, irriterad och grinig.. viljet jag ioförsig fortfarande gör.. trist.

men för övrigt har det varit en riktig familjehelg vilket jag gillar,, alldelles för mycket godis har jag ätit, kräks fan nu.. så jag la allt godis i en påse som jag gav till mamma och bad henne gömma till nästa helg, bra va? =)
jag vet ju inte hur man har godis hemma utan att äta upp det så kändes som den enda lösningewn. så det är skönt.

räknat lite på mina gymnasie poäng har jag gjort också och insett att jag nog är klar till sommarn (!) wtf? om det är så så känns det hur bra som helst. måste dubbelkolla men med mina uträkningar borde jag va det. eller så har jag 100 jävla poäng kvar, löjligt!

men men. får  skriva nå kul sen har noll lust nu.

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: