2012-04-28
 17:50:03

Vax

hej fina ni!
bra dag, skola gymmet och fix och trix,
fick för mig och köra en vaxning, det va länge sen nu haha..
så körde allt för en ordentlig en med världens bästa vax,
alltså, jag minns den gången jag gjorde det på sallong och kom ut ifrån behandlings rummet och linnea som satt i väntrummet kollade på mig och sa "Malin.. det ser ut som du fött barn" helvete vad ont det gjorde,
och det har det gjort förut när jag använt fel produkter själv också, men med det här vaxet, helt galet bra alltså! det är klart det gör lite ont men itne alls på samma sätt som annars, och det är så skönt att man inte behöver några remsor utan är ett sånt som stelnar så drar man bort det, ska ju va bättre för huden också? så ja, riktigt bra, skönt att kunna ta så stora yter man vill och kunna ta en pause när man känner fört, det är mer min grej o göra det själv,

så det är ett stort tips till er som vågar sig på att göra en brazilian på egen hand hemma, och ja, en  spegel behövs också såklart ;) haha..

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: