2012-04-22
 14:46:25

yeey

hello hjärtan!!!
dåligt uppdaterande i helgen, iknow! men men så kan det gå ibland!
har istället fått sjukt mycket gjort vilket är skönt, jag mår bara sjukt bra just nu.. det känns underbart!
håller på å fixar i ordning o lite så inne hos mig, satt upp lite nya hyller osv,, bilder kommer senare när allt är klart =)

igår va man uppe med tuppen och va på gymmet halv 10 för sol, poweryoga och shbam.. riktigt bra början på dagen,, drog hem o duschade och drog sen med mamma och mormor till näsudden,, ett ställe som säljer lite trädgårdsprylar, växter osv..  fyndade lite krukor och fina grejer, ni får se sen =)

drog in och handlade lite hyller o grejer efter det, riktigt nöjd, lite mer ordning och organiserat,, så det är skönt!
idag har det blivigt däckbyte också,, bra skönt det där!
 
käkat shake hela helgen,, nån frukt har jag väl lyxat till med ocksp men det ör väl allt.. känner faktiskt att jag ser lite smalare ut så det känns riktigt bra att det går framåt!!

jag och mamma satt och pratade lite och jag kom på att en utav mina mediciner kunde öka aptiten, det är efter jag började med den i höstas som jag har gått upp så sjukt mycket.. ja plus lite andra grejer då.. men så  kollade jag bivärkningarna, som itne bara var ökad aptit, utan också att man lätt samlade på sig mer vatten samt viktuppgång.. fyfaaaan!! så nu tog jag beslutet själv att jag inte tänker äta dom nå mer utan trappa ner lite smått,, jag äter den medicinen först och främst för sömnen och jag sover ju så sjukt mycket bättre sen jag fick täcket samt konstigt nog sen jag började med concertan,, skut nog.. dom säger att vissa faktiskt sover bättre när dom börjar med den trots att den egentligen borde göra tvärt om,, så det gick tydligen inte att förklara varför det kunde bli så, men jag är nöjd! för nu är det inte helt ovanligt att jag sover hela nätter, och jag kan inte ens komma ihåg när jag gjorde det sist,,ja alltså regewlbundet,det är klart att jag kunnat sova hela nätter ibland, men väldigt sällan..  då blev det nån slags wohooo känsla när man sov en hel natt, , men nu gör jag det nästan varje natt,, och det känns helt galet bra att vakna utvilad på morgonen.. jag älaskart!!
så igår  tog jag iaf ingen av min kvällsmedicin,, och, tadaaa jag sov hela natten!!! så näe, hejdå med den. men eftersom det samtidigt är en antideppressiv antar jag att jag måste trappa ner och inte sluta tvärt så får väl ta mindre då antar jag.. bööh. vill inte ha med skiten o göra!
imorgon blir det iaf en spännande vägning, jag längtar till o se hur det gått =)

nej ska dra o dricka lite kaffe sen iväg till gymmet för bodypump..

hörs sen

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: