2012-04-22
 20:52:06

Bra vecka

hej hjärtan,,
hektiskt, har vart igång hela dagen med däckbyte, städande o fixande här hemma.. och bodypump såklart =) haha.. satt och funderade på mina träningspass den här veckan,, det här är några;
3 Bodypump-pass  (60 min/pass)
3 cirkelträningspass (30 min/pass) (varav  ett va nivå2, och 45 min långt)
3 Sh'bam pass (45 min/pass)
2 Mag-pass med Löken
1 Poweryoga pass (60 min)
1 Powerwalk (60 min)
1 500 Kcal - Crosstrainer (ca 30 min/gång)

tror det va det... ganska bra träningsvecka =D har kört dubbelt nästan varje dag iaf, förutom fre & sön.. så det känns jävla bra! och bara shakes.. nästa vecka blir lika dan!! =D om inte lite hårdare? ;) haha..
fan jag är så grymt taggad... har klarat att hålla mig till shakes en hel vecka, wtf? folk har suttit och ätit chips/godis och god mat framför mig men jag har klarat mig hur bra som helst iaf, sjukt impad, som sagt, ätit nåt äpple och knäcke när jag har tränat för att klara mig,, så ja, sjukt  bra känns det! =)

alltså jag har fått nån dille för sånhär musik.. jag veti nte ens va det är för nåt? men alltså.. det är så skönt.. och jag mår bra, ha ha ha..

nej ni, nu börjar snart big brother.

/mallan




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: