2012-04-16
 15:33:24

invägning

alltså,
förra veckan tränade jag 6/7 dagar, bra va? =)
Men det är nu dom riktiga två veckorna börjar.  För nu ska jag verkligen köra järnet,
jag klarade hela förra veckan utan godis eller annat sött, bra jobbat.
men som sagt, nu börjar hårdköret, jag ska köra två veckor av totalt hårdkör och bra ätande så får vi se vad det ger. så fortsätter jag nog efter! =)  Jag bestämde mig för att ställa mig på vågen idag, vilket jag inte gjort sen jag minns inte ens när, säkert ett och ett halvt två år sen? och jag fick en chock. jag visste att jag gått upp i vikt efter allt som hände i höstas/vintras och att jag aldrig varit så här tjock, men jag trodde fan inte att det va SÅ illa. panik. PANIK! helvete vad jag ahr gått upp i vikt.. och det känns ändå som jag gått ner några kilo sen jag började träna typ 6 gånger i veckan.. fy i helvete såhär kan jag inte ha det.. jag trodde aldrig att det va såhär mycket jag vägde.. riktig panik. på hög nivå. jag känner mig instängd i fel kropp på hög nivå. FYFAN!!! på riktigt, jag väger 30 kg mer än vad min målvikt är, 20 mer än vad jag brukar.. det här är katastrof! jag hatar att väga mig egentligen men nu gav det mig verkligen förståelse över hur jävla långt det faktiskt gått.
så nu går jag från att träna en gång om dagen 6 dagar i veckan till att köra 7 gånger i veckan två gånger om dagen. så ska det bli! sen blir det att lägga om kosten totalt, för såhär kan jag inte fortsätta!
Jag har bestämt mig för att köra en powerwalk varje morgon, en timme lång exakt vart rundan jag gick imorse.. så nu är det bara o köra hårt, har beställt hem måltidsersättning och lite annat så nu är det nya bullar!

om 2 veckor ska jag va en bit på vägen neråt!!

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: