2012-04-25
 22:57:15

tröttis

godkväll sockersöta ni!
finfin dag, fått en hel del plugg gjort, bra träningspass, dubbelpass, shbam och cirkel, yee! och drog sen o handlade med mamsi,, kaffe och minimjök samt mina shakes,, det är vad jag lever på ha ha.
börjar känna att mina krafter börjar gå ur mig helt,, och det är ju inte så värst kul nu nör man kör hård träning..
så kanske är dags att börja äta lite? men jag vet inte, idag åt jag tomatsoppa innan jag skulle till gymmet, och lite bröd till, och efter det mådde jag sjukt illa? så jag vet inte,, jag är ju liksom inte hungrig,, svårt det där.
men måste nog äta lite innan jag kör sånna där hårdpass så man orkar. vi får se.

imorgon blir det iaf crossfit, yeeey! blir kul! ska försöka mig på en prommis på morgonen om det inte spöregnar, vi får se.

trött tjej 88 ska nog lägga sig. puss&hej

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: