2012-04-18
 22:26:32

trippel pass?

hello sötnosar!

ännu en dag av dubbelpass avklarad!
körde ett hårt shbam pass som följdes av cirkelträning,,  fy i helvete vad  död jag va efter!! men men, skönt o ha det gjort!
måltidsersättning till middag, potatis o purjo soppa,, o lite knäcke till.. vad ska man säga, inte yum yum precis.. men men det funkar,, får se vad resultatet av en vecka med dubbelpass och måltidsersättning ger..
Imorgon täntke jag gå upp kl 7 och gå min powerwalk.. mamma övertalade mig att testa på o gå med stavar så jag ska väl testa på,, dom säger ju att man gör av med mer kalorier då? hmmm,,  tycker det ser så jävla töntigt ut,, men men, jag ska ge det ett försök.. så länge mitt skavsår är bättre imorgon bitti?
köpte ordentliga skavsårsplåster på apoteket samt nån jävla supertejp för att hålla plåstret på plats.. vi får väl se, känns iaf redan bättre med det här plåstret än dom jag hade innan. så vi hoppas på det här!
så bokade jag cirkelträning nivå 2 imorgon? 40 minuter istället för 30 så vi får väl se.. dör väl kanske? så blir det ett pump pass efter.. 3 träningspass på en dag,, det är inte illa om det nu blir så.. haha ;)

ska till dorren vid 10 så dlir nog bra det här =) har psykologi prov på fredag också så måste hinan med att plugga til ldet imorgn.. kul i jul?

nej ni,, fyfan va trött jag är! ser fram emot lunch imorgon, då ska jag ju lyxa till med tomatsoppa (RIKTIG, inte nån jävla måltidsersättning) och knäckis! yeeey..

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: