2012-04-25
 11:40:33

Tisdag

hello sötisar!
jag är så glad, nästan 5 kg på en vecka, mitt mål va just 5 kg/vecka och fan det va ju nästan precis vad det blev, så jävla glaaad! =)
så man blir ju  rätt så peppad att fortsätta vidare nu när man är på G och jag känner redan att kläderna börjar sitta bättre, sååå skönt!
om några veckor kanske man har htitat tillbaka till normalform, hi hi hi.. jag känner redan hur musklerna jag byggt upp under de senaste månaderna börjar komma fram iochmed att jag går ner i vikt, fan vilken bra känsla det här är!

igår blev det cx&pump,, försov mig på morgonen så blev varken skola elelr cirkelträning då huvudet bankade, men men, två pass va det iaf =)

ikväll blir det shbam och cirkel, yeea. och på torsdag tror jag att jag ska köra crossfit med lise,, vet inte riktigt om jag vågar? haha.. vi får se! har ju tränat en del sen jag körde sist så kanske kan gå nu...

ska äntligen till dorren för mina knän imorgon också, får se hur det går! =)

nu är det naturplugg  som gäller, oooh yeea!

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: