2012-04-23
 17:56:45

samvete

fick lite dåligt samvete nu på eftermiddagen för jag inte tog mig till gymmet en andra gång,,
men jag känner att jag måste stanna hemma o plugga.. dåligt.
jag får köra trippelpass imorgon istället, då har jag bokat in cirkel efter skolan och så får det bli cx och bodypump på kvällen.. det blir väl okey?
på onsdag blir det cirkel och shbam,, kanske en powerwalk på morgonen också? mjo kan nog va nåt.. nej tillbaka till pluggandet.. ligger lite efter med naturkunskapen,, har både förra veckans och den här veckans upg.. urk. ännu värre blir det när det faktiskt handlar om celler... tycker verkligen inte att det här är intressant för 5 öre..
men men snart är det väl klart... hihi.

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: