2012-04-20
 10:21:03

psykologi B

hello darlings,
sitter och läser igenom allt en sista gång innan psykologiprovet,
klinisk psykologi, olika psykiska störningar osv..
måste ju säga att det är ganska lätt när man haft eller har flera utav dom nämnda ha ha haa,,
men det känns rätt jobbigt att skriva om det och läsa om allt,, men det ska nog gå bra.. det är mycket om psykiatrins historia.. jag tänker mycket på vilken tur man har som lever nu och inte för ungefär hundra år sen då man hade blivit inspärrad, torterad och stämplad för livet.. jag är glad att det är nu jag lever och inte då..

vaknade imorse heeelt slut i kroppen och tittade ut, spöregn och storm,, glöm att jag går ut och powerwalkar i det här.. så jag bestämde mig för att lägga mig igen,, men självklart ringer istället mamam och väcker mig och vill ha skjuts till jobbet, bläää.. så blev jag sådär otrevlig och dum som jag kan bli,, jag hatar när jag blir sådär? men men.. hon har väl lärt s ig vid det här laget.. skjuts fick hon ju iaf.

drar och tränar efter skolan,, frågan är vad jag ska hitta på för andra pass idag.. jag måste köra dubbelt varje dag,, det har jag ju bestämt.. kanske får pallra mig ut på en powerwalk senare idag.. eller köra på mammas crosstrainer hon har hemma.. vi får se vad jag hittar på,, det sista jag känner för nu är iaf att gå ut och promenera i det här förbanande vädret, usch och fy!

ska nog ta mig en sväng förbi coop och inhandla nå ny måltidsersättning.. så man kan variera sig lite, jag har ju en en till vecka framför mig så kan ju va kul att ha nåt mer att välja mellan... någon varm soppa skulle jag nog vilja ha.. vi får se vad jag hittar.. måste ju till apoteket också så vi får se..

hittade en gammal shaker igår som kom till användning,, eftersom allt jag gör är att äta shakes måste man ju ha fler så det va ju tur.. ful som stryk är den dock ha ha.. nutrilett brukade jag köpa förut när jag har kört måltidsersättning.. dom kanske kan ha någon bra att variera med..?

ha en bra dag, nu ska jag iväg o skriva prov.

puss
/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: