2012-04-26
 22:57:29

överbelastning

yeah, thats it.
skit också. gör inte det som gör ont sa han. nähä. äh jag känner ju att det känns bättre nu när jag börjat gå ner i vikt, det är ju det viktigaste haha.. får väl vänta med löpningen helt enkelt.. till sommarn kanske det är bättre.
Blodtrycket va också normalt, skönt, nojjiga jag ville veta så det fortfarande va bra trotts min ökning med medicinen haha. men men

blev ingen crossfit.. lise va tvungen o jobba o jag kände inte att jag ville köra själv första gången sen förra året, haha. så blev ett pump pass istället, och lite sol så man är brun o fin till på måndag då det ska bli lite partajj..
ser faktiskt fram emot det,, varit nykter i typ 2 månader nu? eller ja inte riktigt men n ästan,, så ska verklgien ta det lugnt, o får väl äta nåt på söndan också så man inte blir jättefull på en öl, ha ha.

imorgon blir det skola följt av gymmet, o plugga klart veckans natur uppgifter, yee.

Lör blir poweryoga, shbam och cx!

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: