2012-04-18
 16:17:01

one...

eyy,,
matte uppgifterna slutförda under dagen, skönt!
har kännt mig helt slut i kroppen så åt en kiwi och lite knäcke (utan något på såklart)
druckit massa kaffe också, som vvanligt under mina hemma dagar, ho ho ho.
idag fick jag hem min beställning från fitnessguru.se och äntligen har jag fått tillbaka min fina rosa shaker som jag saknat så..
drack precis en måltidsersättning som jag beställt och den va helt ok, lite läbbigt med fiberbitar i men men, man vänjer sig väl. smaken va god, mycket bättre än andra som jag testat så det känns ju bra iaf. man får dricka fort ;) haha..  får se om jag kanske äter lite lassagne efter träningen som mamma ska laga.. ska ju köra både shbam och cirkelträning så det kanske man kan vara värd då,, får se hur jag känner mig, är jag helt slut i kroppen gör jag nog det annars får det bli en till fiberblandning, haha..

/ mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: