2012-04-19
 22:08:28

nivå 2

fy i helvete vilken tuff dag!
drog till gymmet på eftermiddagen, lise hade lurat med mig på cirkelträning nivå 2.. körde ju mitt första vanliga cirkelpass i veckan så va väl egentligen inte riktigt redo för nivå 2 men tänkte vafan.. vad ska hända haha.. min första tanke när dom började gå igenom upplägget va att jag skulle dra därifrån.. fy i helvetee.. men fanns inte direkt någon utväg så va bara att sätta igång..
kändes som om jag skulle dö 10 gånger om det finns fan inga ord för hur jävla jobbigt det där va!!! satan i gatan.. så jävla tungt.. ja jag gjorde iaf mitt allra bästa även om det inte riktigt räckte fullt ut, ha ha.. jag höll på att dö efter och mer än så kan man väl inte göra, ha ha.
köpte en banan efter men fick inte riktigt upp blodsockret så höll på riktigt på att svimma av,, svartnade för ögonen ha ha. så la mig ner en stund och hällde i mig en proteindrink så va jag på fötter lagom till att bodypumpen började.. sjukt som fan att jag klarade av det men fan, jag gjorde det,, så jävla stolt! så ännu en dag av dubbelpass.. den tyngsta av dom alla hittills!
Imorgon har jag psykologiprov.. men jag är helt slut kan verkligen inte ens tänka aså klarar inte av o plugga just nu.. Men imorgon ska jag upp tidigt och gå.. mitt skavsår känns faktiskt lite bättre nu så det är bara o köra!
sen tänktej ag dra till gymmet efter psykologin o köra lite på crosstrainern, mer än så orkar jag nog inte,, men men två pass blir det ju iaf, men lite lugnare än idag ha ha..
på lördag blir det poweryoga och shbam,, och söndag bodypump och en powerwalk, yeah!
sen är en vecka av dubbelpass över och jag ska väga mig igen på måndag och se om det + måltidsersättningarna gett nåt resultat. det hoppas jag!! =)

fyfan försökt kämapa med att få igenom min piercingstav igen som jag hade tappat, men fick inte igenom den, så idag pressade jag sjukt hårt och fick igenom den, fan va ont jag har nu!!! det hade blivit nån slags vargrej mitt i för ett vanligt örhänge gick igenom aslätt men det blev för trångt för staven..  hummm,, får väl köra lite saltlösning dom kommande dagarna så det inte blir infekterat..

fyfan vilket lökigt inlägg..

puss

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: