2012-04-13
 15:59:20

Lunch

Bra dag!
uppe i tid, drog till skolan, sen till gymmet för lite sol och träning såklart ;)
Pratade med lise och vi ska lägg om våran träning lite, satsa litem er på fettförbränning nu innan sommarn, haha.
så lägga in cirkelträning och crossfit på schemat, o plocka bort lite styrka o köra mer fettförbränning! niiiice!

tror jag ska börja med morgon powerwalks också, nu när man är hemma.. jättebra o komma upp på morgonen  o bränna lite mer, haha.

Imorgon ska mamma och jag prova poweryoga.. haha.. fan jag vill verkligen gilla yoga, men med mina koncentrationssvårigheter är det lättare sagt än gjiort, haha.. nä men jag har faktiskt bara testat en gång innan för kanske 5 år sen, jag och mamma.. det slutade med att vi låg och gapskrattade i ett hörn,, det är skräcken haha.. nej men jag ska verkligen försöka,,, jag vill tycka om det, speciellt med tanke på att jag är smidig som ett kassaskåp.. jag måste fan lära mig! haha..

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: