2012-04-11
 15:11:29

Höjning

hej hjärtan!
va och tog blodtryck idag igen, jättebra sa hon att det va så imorgon blir det återigen en höjning.. känns riktigt bra! hon såg stora skilnader på mig och tyckte det lät som allt gick jättebra.. skönt!
Det känns riktigt skönt och jag känner mig mer avslappnad, jag behöver inte anstränga mig lika mycket för att gör allt vardagligt, jag har mer i ro ikroppen och känner mig lugnare,, svårt att förklara men det känns jättebra.

igår skrev jag första naturkunskap B provet,, hade pluggat en hel del så kändes faktiskt bra, ett G ska det vara iaf. =)

håller på å städar lite här nu. ska fortsätta med det. Här är en biuld på mitt fina påskbak ;D Hallon och citron cupcakes med vitchokladfrosting, Jordgubbscupcakes med vitchoklad cupcakes samt dom söta fågelbona, en mandelcupcake med choklad och jordnöts frosting och mandelmassefågelbon, fina va? =D

/mallan





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: