2012-04-18
 10:28:40

dubbelt upp

hej hjärtan!
skulle gå upp och pw imorse men det gick bara inte, är stel i hela kroppen och mitt jävla skavsår är katastrof så fick hoppa det.. får bli imorgon istället =)
kör ju dubbelpass ikväll så får väl nöja mig med det helt enkelt. blir ju sh'bam och cirkelt idag. yää..
har sån sjuk träningsvärk i magen idag, körde ju mage med lise både i måndags och igår samt at tjag körde pump igårkväll där det också är lite mage,,, fyfan!!

så idag blir det bara kondition räcker mer än väl,, cirkelt är väl ioförsig lite både och men jag.. det blir nog bra det här =)

maten gick bra igår med, käkade ju några kiwis och lite knäckebröd för att jag blev helt seg i skallen så får väl lägga til lite sånt så jag orkar med träningen,, tar nog nåt ordentligt o äta innan jag drar till gymmet idag så jag orkar med.. för jag kännde det igår på pumpen,, jag orkade liksom inte alls vad jag brukar,, och det är ju inge kul? så får bli lite mat innan träning!

men frukosten är ju yum yum,, måltidsersättning, kaffe och åt lite knäckis (utan något på såklart)

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: