2012-04-16
 21:56:24

dags för förändring

Bra dag, bortsett från resultatet på vågen.
måt lite illa vid tanken att det gått så långt, så nu är jag verkligen taggad på förändring.
Beställde hem lite prylar från www.fitnessguru.se ,, CG tipsade om deras måltidsersättning. och lillebror om deras protein pulver så jag beställde hem båda delarna.  har nu bestämt mig för att byta ut alla måltider,,  lite frukt och så tänkte jag äta också men hoppa mat helt och hållet,, det kommer nog funka bra med tanke på att jag i princip aldrig är hungrig sen jag började med concertan. Idag har funkat fin fint, endast druckit en smoothie, proteinshake och en måltidsersättnings soppa till middag.. och jag har inte ens kännt mig det minsta hungrig, så jag tror inte det kommer bli ett problem.. men vi får väl se, total förändring ska det bli iaf.
beställde också en ny rosa shaker då jag tapapde min förra i golvet på väg från gymmet, den sprack och blev helt förstörd =( så nu beställde jag en ny.=)

Blev ju som sagt en timmes powerwalk imorse, städat o fixat hela dagen och drog sen in till gymmet och körde sh'bam samt några magövningar.. så idag har vart en bra dag!

Imorgon ska jag till skolan tidigt så ska möta lise på gymmet efter vid 10 och köra styrka för att sen gå på cirkelträningen vid 11.. blir bra!
tror jag ska träffa sandra efter det också,
och på kvällen kör jag nog en joggingrunda om knäna känns okey, annars blir det en powerwalk, yeey! =)


fyfan va jag ska bli av med den här hämska kroppen.

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: