2012-04-02
 13:17:51

blodtryck

dåligt skrivande igår, sorry!
ligger i soffan o ska börja plugga, dricker kaffe o har det bra!
Va hos dorren imorse, blodtrycket va bra så imorgon ska jag dubbla dosen, känns bra. myrkrypnignarna o ångesten är ju borta så det är helt okey, det jag känenr är ju att jag blir helt sänkt fram emot kvällen när medicinen börjar gå ut, tydligen rä det så innan man kommer upp i rätt dos. helt okey, man somnar ju bra, haha. veckan efter ska jag ta blodtrycket igen och om det stämmer höja dosen til 3 dubbla. hon trodde att jag skulle hamna antingen på 3 eller 4 tabletter, alltså 54 eller 72 mg. blir nog bra det där. känner ju redan förbättring så det är ju skönt!

drog till gymmet efter och körde en GT(-L). köörde ben o axlar med löken  och 30 minuter crosstrainer, hejdå 600 kalorier, ha ha ha.

sen skulle jag vidare till apoteket för o hämta ut mina nya recept men dom hade tydligen kaos i systement så köpte färska frallor och drog hem istället, bra byte? ha ha.

plugga va det ja.

later.

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: