2011-08-21
 15:25:03

nyktra klubben

hello friends!
Efter en ledig helg är jag nu taggad för ännu en jobb vecka, eller?
i fredags blev det en misslyckad utgång med sandra & Malin.. slocknade tidigt vilket ioförsig väl va bra.. inge vidare,.  inge vidare helg över huvudtaget.. hade en hellugn dag med ess igår,, vet inte riktigt vad vi gjorde, hängde och tog det lugnt,, la trall på hennes balkong :D iaf vilket va bra gjort!

idag har jag en riktigt usel dag. inte rökt på hela dagen vilket ioförsig är bra, tyckt lite synd om mig själv och kännt mig allmänt ensam. nere och deppig.. usch och fy. men men, det går över! nya tag.. ska va nykter fram tills jag och ess tar en sista minuten i början av sep.. sluta röka! äh fan det här blir nog bra tror jag, deeeetox, oh yes!

blev tillfrågad att fortsätta på åhlens efter mitt sommarvikariat, YEY! så jag är riktigt glad nu, så på sätt och vis har det varit en bra vecka.. man behöver bara peppa sig själv!

eller jobba på mig själv? för nu ska jag bli stark stark stark! och må bra bra bra!!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: