2011-08-11
 16:12:10

Jag hatar att jag saknar dig

Hej och hå!
det här va inte igår, som vanligt kommer jag hit och skriver när saker och ting inte blivit som man tänkt sig.. men det spelar ingen roll nu!

Vart tog sommaren vägen? och vad faaan har jag gjort hela sommarn? nej fyfan.. det här har vart den värsta på länge.. mesta dels jobb, varit en hel del sjuk och jag vet inte vad, badat EN gång på hela sommaren,, det här är fan katastrof... men så kan det gå!

Jag har bestämt mig för att till 100% satsa på mig själv den här hösten, och jag är så sjukt peppad,, även fast man hamnar i svackor ibland.
Först och främst har jag börjat skolan, ekonomiassistent nästa! ska bli skojs och se vad den världen har att erbjuda, jag är taggad som fan så det här ska bli spännande! Första riktiga skoldagen blir på måndag, woho!
Nr 2 Är träningen, va och tränade för första gången efter sommaren i måndags och då va det zumba som gällde, fyfan va kul det är och träningsvärken är sjuk dagen efter, i looooove it! =D
Nr 3 är att sluta röka.. för fyfan vad det har blivit mycket på senaste tiden, äcklig otrevlig vana som nu ska försvinna,, vilket också leder till att spara en massor av pengar, yey!
Nr 4 Är att välkomna mitt nyttiga jag och börja ta hand om mig själv och min kropp! Hejdå till en massa onyttigheter, framför allt i veckorna, nyttigt ska det bli!
Nr 5 blir sist men itne minst att ta hand om mig själv på det personliga planet, jag har massor att ta tag i och en tid hos en ny doktor. Jag vill fungera rätt och inte som jag gör nu, jag vill får mig själv att fungera!

Igår blev det en liten barrunda med Sandra efter jobbet.. åt en god middag och smarrade i oss en massor av goda drinkar, hihi.

Jag hatar mig själv för att jag saknar dig. Jag hatar att jag bröt mitt löfte till mig själv, någon självrespekt måste man fan ha, och nu har dett fått vara nog.. men varför saknar jag dig? när jag vet hur illa allt är? usch o fy.

Jag känner mig matt och trött idag.. ibland är det tungt, men jag försöker så mycket. så oerhört jävla mycket.
men det är svårt, och ibland trampar man fel.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: