2011-04-28
 21:37:13

bad day

God kväll vänner.
Idag har varit en jävligt tuff dag o vara jag, eller hur man nog ser det..
vaknade upp i en säng breve lise som var full med chips och intorkad dipp, ett glas med ciggfimpar breve och ett exploderande huvud,, nice? nej.. inte va det bättre att mobilen också va död.. fyfan..
käkade kebab o slaggade hos lise tills klockan blev fyra och det va dags för KBT.. tung omgång,, jätte bakis (extra mycket ångest) och det kändes bara jobbigt att vara där.. men jag vill så mycket bli bättre.. så det va bara att bita ihop.. efter massor av snack och en del tårar va det iaf över och jag evt inte vad som hände när jag satte mig i bilen och skulle bege mig hem men allt bara sprack för mig tokångest och massor av tårar.. fyfan för sånt,,
men men det blir väl bättre, imorgon är det fest igen antar jag.. hålla sig sysselsatt är det som gäller iaf!

hur som så hade jag jätteroligt igår! hade en härlig dag med lise och åt en sjukt god middag! begav oss sen till Sandra för några öl! Resten av kvällen spenderades på debaser och träffade en massor av roliga människor o bekanta ansikten.. hmm,, haha! nej men hade sjukt kul, vart kalasfull och hade hur kul som helst, på en onsdag.. :S ahaha.. när det va dags att röra sig hem va jag väl lite väl full haha.. Alla skulle dra på efterfest och jag hamnade i en taxi med två mongon och blev avkastade i sköndal för mongona som skulle betala hade inga pengar ? hmm.. skitkul, lite tur va väl det för jag började känna mig ltie dålig o spydde lite,, hahahaha,, fick lite panikångest o visste inte hur jag skulle ta mig hem o ringde lise mellan tårarna haha.. tillslut kom någons mamma och hämtade oss som inte verkade vara på sitt bästa humör och jag drog mig hem till lise (skippade efterfesten efter incidenten i sköndal, hahaha) så va lika bra!
hemms hos lise va det dock en privat efterfest med en jävla massa chips och dipp, och explorer? hahaha
Lise och någon grabb vid namn pelle om jag inte missminner mig var i fullgång och det slutade med att vi alla låg i sängen och dippade och skulle kolla på film,, stackars lilla mig som mådde dåligt o de va synd om vart tilloch med matad med chips o dipp,, hohoho.. knäppt

hur som,, allmän fylleångest.. . för en gång skull så orkar jag faktiskt inte ha ångest över vad jag gjorde, för jag hade roligt och orkar inte tänka på om jag gjorde något dumt,, för det är ingen ide o älta,, eller hur??
så, jag hade kul som fan  det som är lite jobbigt är väl att jag vart som full och det är där fylleångesten kommer in,, men så kan det gå!

Hoppas verkligen imorgon är en bättre dag, pallar inte med o må såhär.. känner mig jätte nere och saknar en viss person så sjukt mycket idag..
Jag behöver bara sysselsätta mig antar jag. Behöver känna mig lite omtyckt och att någon bryr sig just nu,, känna sig lite uppskattad.. jag kräks på det här,, idag känner jag mig verkligen inte tillräcklig på något vis.. vilket ioförsig är mitt största problem över huvudtaget..  men idag är det extra mycket..

nu ska jag poppa popcorn och äta lite påskgodis, och peppa mig själv på bättre tankar såklart..  kolla på the holiday innan jag somnar, det va länge sen!

hur som tack för igår jag hade sjukt kul och trevligt på alla sätt förutom hemresan! ;P
och grattis till grabbarna i bandet som gick vidare till finalen!

// malle

Aphus.. en bra låt på det!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: