2011-04-25
 21:19:38

Styrka

även fast allt känns bottenlågt just nu,, så vet jag att det bara kommer bli bättre.
Men det är så svårt, för jag vet inte vart jag ska börja..  vart börjar man med något som är det sista man vill göra? hur slutar man bry sig om någon som man  bryr sig så fasligt mycket om? Hur slutar man hoppas på att allting ska lösa sig? Hur slutar man att få impulsen "jag måste ringa ..... och berätta!"
Det är svårt att ge upp något som känns så rätt,, som man trott varit så rätt,,  som man trott ska vara så rätt så långt fram över. Jag gillar inte förändringen, jag har älskat tanken på oss tillsammans, nu, då och i framtiden.  jag har älskat varje minut med dig även fast det inte har varit perfekt alla gånger,, även fast det vart upp och ner och massa komplikationer,, så har jag alltid älskat det.
Det gäller väl bara att hitta styrkan,, ta steg för steg. men det är svårt, och jag ska vara stark.

Det här kommer alltid vara du och jag, och jag kommer tänka på dig varje gång jag hör den.

Kärlek
/malle




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: