2011-04-18
 23:19:58

ET

fix&trix!
vaknade imorse med halsont, fyfaaan. inte rättvist! men så kan det gå.

vädret är ju bara för underbart! kan man må bättre än när det är så här vackert ute?? vårkänslor upp till toppen!

Idag har jag anmält mig till höstens utbildning, så om allt går som det ska så kommer jag att vara en ekonomiassistent student efter sommarn, woho!  jag ser fram emot det!

Idag har för övrigt varit världens kaos dag, när jag begav mig till jobbet fick jag soppatorsk,,  en lång historia som jag inte orkar dra, men jag är glad att jag ahr världens bästa pappa som kom och hjälpte mig i paniken!! En  timme sen till jobbet blev jag, men sånt får man ta ibland!!

Imorgon hadej ag planerat att börja ordentligt med min löpning, nu när det är varmt o allt! men vet inte om jag vågar med halsen,, hoppas den är bättre imorgon, annars får jag väl nöja mig med en powerwalk, yeey!

Har bestämt mig för att ge allt för o hitta ett jobb till hösten också, ett extrajobb,, klarar verkligen inte av att åka till bromma längre,, och alla sjuka regler.. jag blir så trött!

För övrigt så har jag total fastnat för Katy Perrys "E.T".. har aldrig varit nåt större fan,, hon har väl gjort några helt ok låtar men inte mer än så,, men den här låten är jag helt fäst vid,, vet inte riktigt varför men jag gillar den verkligen!!!! bra jobbat!

förutom lite små motgångar ska allt nu gå  åt rätt håll! Jag är fast besluten!

på onsdag blir det KBT igen, jag gillar det,, och jag gillar att känna framsteg, även om det är små, så känner jag att dom finns där,, hihi!

nej godnatt på er!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: