2011-04-26
 20:46:17

Can't Have it All

jobb jobb och jobb. det rullar på.. massor av tankar som snurrar och snurrar.
Imorgon börjar jag kl 5. slutar ju 2 så det är skönt iaf.. direkt till lise för att sedan dra sig vidare till sandra och vidare till debaser slussen för spelning,, blir kul. tänka på annat iaf, antar att det är viktigt o hålla sig sysselsatt.

Det är så svårt bara.. det är mycket som är svårt nu.. men det blir som sagt bättre,, det blir det alltid på ett eller annat sätt.  Det blir varmt o ljust, positivt,, eller? jag antar det.
Jag saknar dig, jag saknar oss.. hela tiden.  jag saknar alla små saker, allt som man tagit för givet, som egentligen inte spelar någon roll, det saknar jag nog mest.

Jag har förövrigt världens gulligaste och finaste lillebror.. <3 du är bäst!



men imorgon blir kul. det blir det!


 en helt underbart bra låt..  bara sådär appropå ingenting

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: