2010-05-25
 00:08:21

yeeey

godkväll damer och herrar!

alla dagar kan ju inte vara som i  torsdag & fredags, eller hur?
Fredagskvällen fortsatte bra med o träffa Jessie, Johanna och gamla coop gänget! va sjukt kul o se dom o höra om hur deras resa vart.. har saknat dessa galna brudar!!

på lördagen var det pressar time med lise, efterm ycket om och men hamnade vi vid rudan vilket va mys, lagade en god middag innan det var dags att röra sig mot Sandra som vi skulle fira!

Körde lite charader, singstar och massa ölspel.. Jag slutade upp med hatten hela kvällen och drack med andra ord lika mycket som dom andra... tillsammans.
Vi fortsatte ner till Gula Villan där det va någon fest, blev väldigt kortvariga och drog efter en visit hos lise vidare till Ollan.. som blev kort även det för min del eftersom jag vart sjukt full efter ölspelandet så gick jag hem till lise säkert innan 12.. oerhört packad somnade jag iaf gott!
va självklart kul innan man blev för full men kanske inte sådär jättelyckat, ha ha.

på söndagen åkte lise o jag o käkade lite,, och på vägen till dalarö dog min bil, jippie. så det va bara att ringa bärgare (fan vad jag ahtar att ha en automat bil ibland) och mamma som kom o hämtade oss. så efter 2 timmars väntan dök båda delarna upp,, jippie? jag som är så sjukt rik nu också..

så utan bil och fyfan. jag ahr nu bestämt mig för att sälja bilen när den är lagad, och köpa en annan. jag är så sjukt trött på den där nu..

nr 1 på min önskelista är just nu en ny bil.
efter mycket diskussioner har vi pratat om att kanske köpa en helt ny bil. men jag vet inte, köpa en bil på avbetalning känns så himla stort? jag är väl inte tillräckligt vuxen för o göra det? ha ha.
vi hittade iaf en annons på en som låter rätt lagom för mig som vi ska åka och kika på..  jag tänker bara känslan o ha en ny bil som man inte behöver oroa sig för ska gå sönder hela tiden.. som drar mindre bensin.. skattad i 5 år... man fick till och med välja färg själv!!... haha jaja, drömma går ju iaf..

http://www.torvallabil.se/kampanjer/torvallaSuzuki100520.pdf

men det va ju en riktigt liten sötnos.. jag drömmer mig bort ;)

hur som så ska min bil säljas och en annan införskaffas. för jag orkar inte med den längre. hopplös. blir matt bara jag tänker på den, men nåt ska man väl kunna få för  den iaf, hoppas jag?

Nr 2 på min önskelista är sällskap till AC/DC konserten.
Nu harj ag gett upp, då Carro bestämde  sig för att packa väskorna och flytta till Hörnet i Australien stod jag helt plötsligt med två AC/DC biljetter och inget sällskap.. och inte heller någon annan jag känner som är det minsta sugen på att gå, suger det pung elelr gör det?
så idag beslutades det att jag skulle gå själv. känsn sjukt trist men jag vill vekrligen gå så vad gör man inte? får väl va på extra trevligt humör och hitta någon annan enstöring o hänga med, ha ha! Jag och alla oldies.


Imorgon ska jag hänga med Lise, blir kul. kan tänka mig något liknande en slappdag kanske eftersom vädret ska bli skit.


xx

Malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: