2010-05-20
 22:18:24

Im walkin' on sunshiiiiine

och fyfan vilken otroligt jävla härlig dag, varför är jag så jävla glad? vädret kan ju vara en stor faktor, ha ha!
det blev ju inte sämre när jag fick veta att jag får VG i engelska B.. jag vart jävligt förvånad och ännu mer GLAD! thanks thankt thanks!!

Dagen började med mitt tal om Fraser Island i engelskan, sjukt nervös men det gick helt ok! gla!
fortsatte med några timmar i solen.. åt lite vitlöksbröd med lillebror och avslutade det hela emd ett äpple, mums mums!

tillbaka i skolan var det dags för matte, elelr ja, att få tillbaka matteprovet vi gjorde i tisdags.  jag va 98% säker på IG efter att ha glömt både miniräknare och formelblad hemma, men, ICKE! jag fick G +! så mitt betyg i Matte B slutade på G +.. surt, hade verkligen velat ha VG och blir arg när jag missade på grejer jag egentligen kunde.. men men.. sånt är livet, får se mo det blir en prövning sen kanske!

Skit glad för dagens betyg (va ju trotts allt glad för att jag klarade provet) körde jag rally hem i min GULA FINA BIL och poppade gamla godinar som Whats my age again och teenage dirtbag.. haha Jessies gamla cd som sitter kvar i bilen sen Hultsfred - 08,, hahaha.. men den är alltid bra när man är GLAD! så avslutades det hela med WALKIN ON SUNSHINE, woooohoooo! hahaha satt o skrålade för mig själv, det är så härligt o ha sånna dagar som jag haft idag!

Mamma ville ha sällsis o storhandla så vi begav oss till willys (3e gången i handen för min del) och körde en storhandling..

Väl hemma igen drog jag ut på min vanliga 5 km joggingrunda vilket gick finfint, va helt jävla SLUT när jag va hemma men det är så det ska va, right??
avslutade min underbara dag med en lång dusch och en rejäl scrubb,, och ack så len och fin jag känner mig! ;)

alltså det här vädret får mig att vilja sitta ute med en corona eller en cider på kvällen med lite grill och MYS! snälla snälla säg att vädret håller i sig till lördag kväll för då får man ääntligen lite sommarkvällssmak! jag viiiill!!


Imorgon ska man få träffa jessie o johanna efter deras evighetsresa i thai & australien! ska bli sjukt roligt o få höra om allt deras skojs.

och lördag blir det ju som sagt firande o förhoppningsvis grillmys med Ess&lise. mys mys!

åh jag längtar tills det blir dags för dalaröskans och Stand.. det är inte långt kvar nu.. kan det bli fianre sommar? tror inte det!

nu ska jag forsätta min underbara dag med en nybäddad säng!

Imorgon är jag ledig hela dagen så då blri det press press press! om det är varmt kanske man ska lägga sig någonannanstans än bara på verandan? hmm. =D
ska nog hinna emd lite städning då mitt hus ser ut som en katastrof (för ovanlighetens skull, he he)


walkin on sunshineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wohooooo!

xx

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: