2010-05-18
 19:59:00

det är sommaar

och helvete vad bra det känns!
sommar värme är bästa medicinen om man någonsin känner sig nere, senaste tiden har jag vart lite nere men yoo va bra det känns!
det är sommar o jag vill bara sitta ute o grilla, dricka en öl och mysa! o bli brun! jag har redan jobabt lite på brännan yeeha!!

i helgen va det banadit kryssning, va så sjukt kul och över alla förväntningar! Jag och lise har väl typ sett fram emot det sen vi bokade, vilket va flera månader sen.. haft värsta förväntnignar och allt,, HAHA.. det va över alla dom förväntnignar! skitkul!
va väl lagom sliten efter men det är så det ska va, haha!

slutspurten i skolan nu,, men jag kämpar på, nästa vecka är det över! ska bli så jävla skönt.,. första halvan avklarad av mitt komvux-pluggande.. lovely!

På fredag ska man få träffa Jess&johanna so,m vart i Thailand&Australien allt för länge! ska bli helt underbart o träffa dom!! =)

på lördag blir det tjejkväll med Ess & Lise! ska också bli underbart, om vädret tilllåter blir det grill&mys följt av partyy,, om inte blir det singstar& charader, yeeey! =D

en sjukt kul kväll framför mig, kan det inte bli helg nuuu!!

xx
/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: