2010-03-30
 21:11:21

vad gör man när man inte har alla hästar hemma.

Ha ha ha helgen är en enda röra, jag är glad för det lilla jag minns! hahaha.
Jag var i princip full hela helgen, how niiiice, right?
Jag vågade inte kolla på mitt konto förns igårkväll, ingen rolig överraskning kan jag lova.. I fredags åkte jag direkt till Camilla efter jobbet. kollade lite på tv och fixade oss sen i ordning för kvällens bravader.. drog till Carro för hennes avskeds middag&utgång! Sjukt rolig kväll men jag blev full som en kastrull,  och har väl lite minnesluckor här och där, som det kan gå? men men, kulkväll men komemr sakna partypricken carro jättemycket, kom hem snart!!

på lördagsmorgonen vaknade jag upp och läste helgens roligaste grej.. Jag skrev, på tunnelbanan till camilla "vad hände igår?" som status på fb. när jag kom fram till camilla  hade några frågat vad jag gjorde ha ha osv.. Lise kom fram till lösningen:
Lise H..: "tror att någon annan måste berätta det för henne....HAHHAHAHAHHAHA,
jag kan berätta: först så nockade du vakten inne på gröna jägaren, mitt i allt tappa du skon så du fick gå en bit innan du träffade på en uteliggare, som du rånade på cigg och skor. tog även hans explorer och hällde ut den frammför ghonom med ett hånskratt. efter det blev det efterfest. som ägde rum på bussen, du sjöng calcutta i microfonen så mycket att du skulle bli utsparkad från bussen, men istället gjorde du en asskick på chaffisen + att du snodde hans snygga busströja. sen körde du rally och dumpade av alla människor i bussen på dalarö, och åkte hem och sov, så nu har du en hel buss som står på tomten yipppie hahha, du har även tappat bort:
legget (alltså benet), halva peruken samt ditt medlemskort på donken. ses sen pösss"

åh jävlar vilken fantasi, hahaha, jag garvade så jag grät, fortfarande packad som jag var. ha ha ha..
efter en slappdag hos camilla kändne jag mig tillslut körvänlig och flyttade in hos näste person; Lise. vi fixade oss och sen kom Sara och vi käkade en mumsig middag.. sen kom även sara och vi körde igång ordentligt, , jag blev återigen ordentligt full och slog fel pinkod på mobilen 3 gånger så den blev låst, GRATTIS. jag har haft samam pinkod sen jag gick i 5:an.. det säger ävl ungefär hur packad man v ar, ha ha ha.
Vi drog till ollan lite tidigare än vanligt, med taxi,,. det spöregnade ju så vad ska man säga? Sara vart nekad i dörren för hon va för full, hahaha, är det verkligen möjligt.. Lise kom in 10 min tidigare med ca en ögonfrans efter allt för många tårar.. hahaha allt för fulla va vi.. men vad gör man?
vilken jävla helg, låg död hela söndagen och måndagen,, FYFAN.
nu börjar partysuget komma gående..nu har jag påsklooov, och verkar inte behöva jobba nåt helelr, YEHA! =D

rösta på mitt bidrag nu, jag vill vinna, ha ha ha!

xx
/malle



Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: