2010-03-02
 11:16:58

Slut

ÅH! vad jag vill se nya Alice in Wonderland.. den verkar riktigt shysst,, premiär i veckan tror jag? tror jag o äggis ska se den nästa vecka, wiiha! =D
kan inte minnas när jag va på bio senast faktiskt.så det blir finfint det.

jag är helt slut. hela förra veckan va packad med jobb, skola osv. hade fan inte några timmar ledigt utan allt va packat på varann, även helgen då jag jobbade lör 7.30 - 17 samt 10 - 22 på söndage, igår på jobbet höll jag på att somna stående va helt jävla sluuut. så idag när jag skulle gå upp för att gå till skolan tog det bara stopp och det gick helt enkelt inte, jag tar ledigt idag. jag kommer aldrig orka med den här veckan annarsll helgen är jag dock ledig men har saker planerat hela helgen, vi får se hur det går då jag även har en massa plugg att göra,, jobbigt känsn det när jag tänker på nästa vecka som kommer va ännu värre. då ska jag jobba 43 timmar samt plugga heltid,, jag vet inte hur det här ska gå. efter den veckan ska jag sluta jobba sådär mycket och ägna mig mer åt plugget..
Matten går skitbra och jag har inte hamnat efter på något plan alls, även excel går bra men där är jag nog lite efter just nu, får plugga på hemma.. Engelskan får vi se trpor inte jag är efter iaf..
och etiken är bara jävligt konstig.

ska försöka ägna mig åt lite plugg nu iaf =D


Jag gillade faktiskt den här låten till Alice.. har aldrig gillat Avril nå vidare men den här låten va faktiskt bra, haha.
/mallee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: