2010-03-23
 19:24:34

Lampan lyser men ingen jävel är hemma

godkväll vänner och alla där till.

Jag sitter och väntar på halv 8 hos mig. mitt favo program.. haha. det är så bra
idag har jag varit i skolan, hade matte och vi började med PQ-formeln, en favorit som jag mins från gymnasiet. tur att man kommer ihåg lite utav det iaf, ha ha! den ser så komplicerad ut och man känenr sig så oerhört duktig när man räknar den utan problem, därför har den varit en favorit som jag längtat e fter sen jag började efter nyår, haha!
sen va det engelska vilket gick bra. när jag kom till bilen upptäckte jag att jag fått p-böter, IDIOTER! tänk om jag får en böter för fortkörningen också, då dör jaaaaag.. fan fan fan jag måste börja uppföra mig i trafiken hahaha..

Jag håller på att laga mat, helstekt kyckling och ris, mums mums. igår blev det fetaostfyllda köttfärsbiffar med potatis och het tomat sås, jag kanske ska satsa på att bli kock, hahaham eller inte

2 raka dagen för träning idag iaf.. det känsn bra att komma iång igen efter att vart sjukt och allt. nu satsar jag hårt och försöka äta lite bättre där till.. det känns som om det går bättre iaf. haha! inte en massa godis i veckorna som jag brukar va bra på att äta haha!

Sitter och kollar på nyheterna,, svenskar äter tydligen mest godis i världen, HAHA, jag höjer nog det snittet rätt bra, fan vilken äkta godisjävlagris jag är. det är dags o vänja sig av med den skiten, eller hur?


Jag blir så happy & taggad när jag hör den här låten! =D

xx
/malle





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: