2010-03-31
 16:20:45

Det fanns en tid då..

fyfan va sämst jag sov inatt.. låg först och kollade åp filmen Valentines Day, aww, riktigsötfilm. perfekt. haha,, klockan va väl kanske halv 2 när den va slut,, då sov jag några timmar och vaknade och kollade på favvo serierna 90210 och Melrose Place, tönt, iknow, haha! nej sovit riktigt sämst!
MEN! Jag ahr faktiskt pluggat riktigt bra diag, snart klar med bokrecensionen på Unarrange Marriage i engelskan, duktigt eller?

Camilla och jag ska gå på bio imorgon, shutter island, hihi! blir nogmysis, äta middag o lite så, gulledejt.. vi får hålla varandra i handen eftersom ingen annan ställt upp på å göra det, haha!! =D naaah jag gilalr o hålla äggis i handen på skräckfilmer haha!!


Jag vill seeeeeee! längta längta..

xx
/malle






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: