2010-03-22
 22:28:22

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

återkomsten är nära, i alla fall för nu.
haha, mitt liv har varit så oerhört tråkigt den senaste tiden så det har inte ens varit värt att nämna.Jag har pluggat, pluggat och pluggat, och när jag inte har pluggat har jag ju självklart jobbat. underbart, eller? plugga heltid och jobba nästan mer än heltid.

har inte hänt så mycket.. Jag och Lise ska åka på Bandit kryssning bokade vi förra veckan. WOHO, ska bli sjukt kul, hoppas verkligen på att det blir några bra band. har alltid velat åka men har aldrig varit rätt elelr funkat, men nu är det äntligen dags =D
blir nog sjukt kul hur som helst =D

I helgen va jag faktiskt ledig, fredagen spenderades med Camilla & Carro, jag har inte träffat någon utav dom på jättelänge så va riktigt mysigt o hänga med dom..
Lördagen va det party hos Sara som fyllde år. va riktigt kul även om jag blev lite väl glad i hatten ett tag o drack några glas vatten.  haha.
Jag och Lise bestämde oss för att gå rätt tidigt och siktade in oss på donken,, som tyvärr(!) va stängt. så vi tog en taxi till vegabaren och beställde kebab, och tog en taxi tillbaka till lise, käkade o somnade gott haha! vilka puckon man är.

På fredags är det avskedsferre för Carro.. usch vad jag komemr att sakna den kvinnan. bättre party-partner får man leta efter.. vad ska jag ta mig till i sommar utan någon att köra knäppa utmaningar med på snaps, fulaste dansstegen i sverige bland de lite finare och lite bättre.. och bara vara allmänt puckad meeed.
Kommer sakna dig tejpis, en hel massor!


Jag har ett vagt minne ifrån i lårdags, då jag sätter på den här låten och alla dansar runt en stol.. det är väl helt normalt eller? ;)

xx
/malle





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: