2010-06-05
 01:15:48

varför ska allt hända på samma gång?

godkväll vänner! =)
allt känns bra. elelr ja, det mesta iaf!
Jag älskar min nya superfina bil, den är sååå härlig o söt. En svart liten buse som passar mig så perfekt som det bara kan gå!
I torsdags när jag hämtade den blev det bara en snabbis hem för att sen stressa vidare men idag har jag fått glida runt och njuta av min nya skönhet! min nya kärläk,, ha ha! blev premiär till jobbet också vilket kändes super,, inte dendär känslan elelr oron som jag alltid haft med min gamla bil av att den ska gåå sönder på något sätt som den många gånger gjort..  det känns så skönt  att bara köra omkring utan någon oro eller nåt annat skit på att nåt ska börja bråka! å andra sidan känner man väl nu att man måste va extra försiktig när man kör,, men det går nog över snart =D haha. ååh det känns så superba och jag är så sjukt glad för att jag bestämde mig för att göra det här! bild kommer senare på min skatt! ;P

AC/DC rockade så hårt.. jag måste nog säga att det var den bästa konserten jag vart på.. alltså en hel show,, o se dessa gamla gubbar stå och spela felfritt med alla helt otroliga låta.. näe, obeskrivligt hur stort det faktiskt va o va där..  så många sjukt bra låtar alltså.. nej krutgubbar alltå,, helt sjukt.. speciellt Angus gitarrsolon,, alltså, vad ska man säga.. det finns inte ord för hur häftigt det va o se detta live! nej orden tar slut,, men det roligaste under hela showen måste jag tycka va när han strippade till "The Jack".. hhaha.. jävla krutgubbar.. kanonkväll va det iaf.. mötte upp brorsan och stefan där inne så blev inte solo hela kvällen iaf haha!

dagen började väl inte lika bra som den slutade men så ska det väl alltid bra, besöket hos läkaren lämnade mig med många funderingar och tankar..det kändes väldigt jobbigt att höra det så direkt och få rakt i ansiktet, och samtidigt få veta att det kommer dröja till i slutet av juli tills jag får dom svaren jag vill ha och veta om det verkligen kan stämma.. skönt på vissa sätt att bli tagen på allvar och kanske äntligen få gå till botten med dom problemen jag faktiskt har.. men, tungt att få ett sånt besked.. det blir nog bra..

nu måste jag nog sussa, ska ju trotts allt jobba imorgon, jag bjussar på lite AC/DC !




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: