2010-06-08
 00:29:55

mullemeck

Hallooj friends!!

idag har vart en finfin ledig dag! åkte med mamma och handlade lite blommor som vi sen likte trädgårdsmästare med och planterade, vart jättefint =)
fortsatte med att börja slipa bort rosten på min gamla bil och lekta mulle meck med plasticpadding (?) och allt sånt.. det luktar sååååå gott,, som i morfars garage.. alltid när jag va liten ville jag gå in där för jag tyckte det luktade så gott..  och idag va den där igen.. säkert ingen nyttig doft men åh va gott det luktar!!
resultatet vart helt sjukt bra! (med pappas hjälp, tack!!) hade aldrig trott att all den rosten skulle gå att få bort men nu är den puts veck! så imorgon ska jag handla färg och lite så så det blir klart så jag kan sälja min lilla bananbil..  jag kommer nog sakna den lite, vi har varit med om mycket tillsammans den och jag..  lite sorgligt då där,, men det är dags att gå vidare ;) ha ha..

hela helgen har bestått av jobb,, duktig som man är! inte hunnit med mycket mer än det faktiskt.. va ute och åt med päronen i lördags lite sådär..

imorgon kväll o onsdagskväll blir det iaf jobb!

och i helgen ska jag åka med CG till hennes kompis landställe där det är fest! åka på fredagskvällen redan så kommer nog bli sjukt kul! det ser jag fram emot, nya ansikten och allt sånt, hi hi!

bilen går som en dröööm, ha ha ha


sovtajm nu.

xx
malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: