2010-06-28
 18:38:18

midsommar

hej hej hej hej!
midsommar va super,, jag gick verkligen all in både midsommar och midsommar dagen och jag lovar er att ångesten suger i magen, igår gick jag knappt upp ur sängen!! så, jag ska nog tra ledigt från 2 dagars fyllor ett tag fram över för mitt ppsyke klarar fan itne det här, ha ha ha.
men jag hade verkliogen skitkul, hur full jag än va!!
idag har jag o lise pressat lite o käkat lite lunch, sådär, va trevligt =)
imorgon ska jag åka o bada o pressa lite tillsammans med Carro o hörnet, vet inte om någon annan skulle följa med? det blir superhärligt o hänga lite med dom iaf =)

på onsdag börjar jobebt igen efter min ledighet o det blir bra,, klart man vill va ledig men känner mig lite rastlös så kan bli bra! =D

nej, hej hej

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: