2010-06-20
 22:18:22

GOD KVÄLL

hej hej hallå.,,.
fan va sämst jag ahr varit på att skriva,, jag har varken haft tid eller lust, allt har rullat på så skönt så har inte vart något riktigt att skriva om!
idag har jag haft ont i halsen i en vecka så imorgon nmåstej ag nog tyvärr besöka farbror doktorn, om det inte blivit bättre dvs.. men klänner mig riktigt sunkig just nu,, ugga ugga!


helgen har vart härlig,, jobbade först hela veckan, morgon! så va sjutk slut,, på fredagen va det party med ida&lise. sjukt kulkväll! =D
lördagen va jag död hela dagen så låg hemma som en segdeg,, samma idag.. men det va skönt o behövdes, en jävligt återhämtande helg.
imorgon är det jobb igen,, men blir nog ett besök hos doktorn innan om det fortsätter så här. jobbar mån tis ons o ledig resten, asskönt,, första midsommaren jag är ledig sen,, ja jag kan fan inte komam ihåg,, tror fan jag ahr jobbat varje jävla midsommar sen jag började jobba!! alltså sen jag börjadje gymnasiet,, det va många år sen, så det här förtjänarj ag! =D

på torsdag ska vi åka ut på sjön om det är fint väder o bli pepparkakor..  på fredag blir det partyy o även lördag då vi ska dra till årets första strand, YEY! =D

nej nu ska jag och min hals gå o lägga oss.

malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: